Friday, December 17, 2010

masalah

aku berdepan dengan masalah

masalah dengan perkataan dan ayat-ayat berikut

1)ukhuwah
2)rindu padamu
3)kenapa kau tinggalkan aku
4)bagaimana mencari cinta?
5)siapa jodoh aku?
6)bagaimana inginkan jodoh yang terbaik?
7)pemilik cintaku selepas Allah dan rasul
8)uhibbuka fillah
9)teman dunia dan akhirat
10)aku akan berusaha untuk terus hidup tanpamu disisi
11)bukti cinta kepada kekasih hati
12)tentang cinta
13)bersabarlah wahai diri
14)bila kawan yang nak berkahwin, aku pula yang excited
15)jangan mencari terlalu sempurna
16)jadilah seperti mawar yang berduri
17)cinta
18)C.I.N.T.A? Apakah?
19)menjalin semula ukhuwah yang terputus
20)terimalah diriku seadanya

ada lagi sebenarnya. nak tulis lagi tapi aku pula nanti yang kau kata bermasalah.

apa-apalah kau.

No comments: