Wednesday, April 13, 2011

kau

kau bukan yang suka mempertontonkan sesuatu yang harus disembunyikan

7 comments:

PIKACHU HODOH said...

tak faham...admin boleh jelaskan?

Anonymous said...

apa maksudnya?

muhammad mu'adz said...

aurat

Anonymous said...

aurat perlu dijaga tapi itu hak asasi setiap wanita di mana2 negara di dunia ini. soal dosa dan pahala adalah hak tuhan antara ia dgn tuhan, kita tak mampu menjadi pengadil dan hakim dlm soal ini kerana dikhuatiri menyebabkan wanita2 berkenaan tersinggung dan menjauhkan diri dari admin. kurang elok dan manis. jika admin minat pd seseorg yg dedah aurat, ada baiknya admin terima ia seadanya. just advise , no more no less ok. saya suka pada kecantikan wanita tapi tidak bermakna saya memandang remeh dan perlu mengaibkan mereka. good luck bro.

WAHAB said...

menyampaikan dakwah agama apa ni bro? jgn terikut-ikut jejak dan perangai org kurang siuman spt 'pengumpul gambar awek bertudung' tu. berdakwah boleh tapi bro kena belajar agama lebih mendalam lagi. ibarat menunggang seekor unta dgn membawa garam yg banyak melintasi sebuah sungai tapi setelah berjaya melintasi sungai garam2 tadi habis terjatuh ke dalam sungai tiada satu pun yg tinggal. teruskan menulis, salam blogger!

Izzudin said...

admin..kawin saje selesai masalah. peace admin!

tomato said...

tak rock la mcm tu bro, patut siar si anon punya kenyataan, jangan sekerat saje. ustaz kan patut bertanggungjawab siar sepenuhnya?