Thursday, November 4, 2010

no more

malam ini, malam kemuncak..
kemuncak segala-galanya..FACEBOOK itu CELAKA..Aku dah deactivate..
No more FaceBOOk..Dari sekecil2 benda bodoh yang aku tgk, smapai ke sebesar2 perkara bodoh ada di dalam laman sosial itu..TUHAN BERSETUBUH??astaghfirullahal azim..
Orang cakap FB ni, yahudi punya..Aku kata, "So?kita boleh berdakwah walaupun guna musuh punya alat" Sudahlah..hentikanlah..banyak platfrm lagi boleh guna untuk buat benda baik.."eh tapi Fb kan untuk kumpul balik kawan2 lama..KAwan2 lama bahana apa?kawan sampai seribu lebih semua tu kenai ka?? FB ni mengajar kita untuk buat beberapa perkara:

1)tayang muka tu walaupun tak cantik-kat bawah tu tulis CUTE KAN HEHEHE
2)luahan perasaan melampau-harap orang komen or like
3)zahirkan pasangan yang bercouple dengan IN RELATION WITH ....Bangga la tuh,kan??
4)tgk sudah profile picture..WAH,CUN R GAMBAR AKU NI BUAT PROFILE PICT LAH-RIAK LAH TU BODOH
5)Berbangga diri dgn post- ALHAMDULILLAH, SELESAI JUGA BAGI KHUTBAH JUMAAT TADI-perlu bagi tahu ka???
6)FB juga mengajar anak2 muda jadi jiwang celaka.VIDEO-AWAK2,SAYA SAYANG AWAK
7)paling aku benci, ada page islam IM PROUD TO BE A MUSLIM..bila tgk page, GAMBAR LUCAH!!ramai pulak tu yang LIKE..mungkin TAK TAHU KOT..tq bro apa ntah, dia suh aku tgk kalau2 aku like page ni,bukak ja, LIKE tu masih ada (makna dia aku tak like lah)..tgk belah kiri, ada dekat 30 kawan2 aku..tgk bawah,gambar2 celaka

mungkin tak kuat alasan aku untuk tidak berfacebook, tapi kesan dia malam ni, aku stress..teramat stress..adik2, aku marah, halau keluar bilik..Pandai2 lah hampa semua ya..dah besar panjang kan..dah boleh kahwen pun kan..

No comments: