Monday, December 21, 2009

MASIH TAK BERUBAH..


sekadar gambar hiasan

Lepas saja selesai makan malam, aku ke kaunter pembayaran untuk membayar juadah makan malam aku..sambil sambil tu, mata aku terpandang televisyen..ada 2 makhluk sedang menyanyi..betina makhluk berdua ekor tu..menyanyi lagu rock dari kumpulan wings, sejati..not bad suara 2 berekor tu..tak palah, cari rezeki..dapat duit show, bleh beli skirt..boleh beli seluar pendek..boleh beli baju singkat..boleh beli air asam untuk ubat suara hilang..sambil-sambil 2 berokor sedang melalak, banyak berekor lagi di belakang terlompat-lompat..menyorak gembira..terpandang kelibat kanak-kanak kecil bersama orang tuanya..apa kejadah orang tua ni bawa anak-anak ke tempat macam tu??tak ada tempat lain ka?? apa yang orang-orang tua @ mak pak budak tu fikir?? nak bagi anak jadi apa orang tua oi??!! Aku jadi geram tiba-tiba..nak saja aku makan untuk second round..Kecil-kecil dah pandai mengajar anak benda bukan-bukan..orang tua..orang tua..masih tak berubah........

No comments: