Monday, October 19, 2009

kepada KIPAS SUSAH MATI (die hard fan ) pasukan bola sepak england

aku tahu, ramai laki-laki yang mempunyai pasukan bola sepak sepak idaman..laki-laki,bukan bapok..bapok mana nak minat bola-bola ni..'bola' lain tu tak taula..kahkahkah,ampunkan aku bapok..kahkah..Kebanyakkan dari kita akan cuba sedaya upaya mendapatkan jersey-jersey pasukan idaman..aku sendiri memiliki jersey skuad manchester united dan england(england ni baru beli)..Dalam asyik dengan keghairahan memiliki jersey-jersey tersebut jangan kita terlepas pandang satu perkara penting, LAMBANG KEAGAMAAN agama tertentu macam lambang SALIB..Banyak lambang salib terdapat pada jersi-jersi tertentu macam jersi barcelona, england dan lain-lainla..yang ada qambaq macam syaitan tu pun kalau boleh, kena jaga-jaga..

Untuk pengetahuan, jersi england terbaru tidak memaparkan secara jelas lambang T tu macama jersijersi england yang lama tapi lambang T tu masih ada..TENGOK DEKAT BAHAGIAN BELAKANG BAWAH BAJU,KECIL DAN COMEL LAMBANG T TU!!!! baju tu aku memang nak beli dulu tapi baju dulu kalau alter T tu,nampak hodoh gila-gila-gila, so yang baru ni,ada potensi untuk aku lenyapkan T tu dan aku dah buat somethng untuk hilangkan lambang T tu dan sekarang BAJU ENGLAND AKU DAH TAK ADA LAMBANG T!!korbankan sikit..Biar nampak cacat sikit..hodoh sikit..kurang-kurang-kurang aku tak memperagakan baju ber T tu merata-rata..Bagi yang menganggap perkara ini perkara remeh,please,jangan nak mengada-ngada..jangan nak jadi bongok..Jangn nak taksub sangat...........


P/s: BAPOK MAIN BOLA,YEAY!BAPOK MAIN BOLA,YEAY!kahkahkah
P/s lg : jumpa babok baru-baru ni pakai baju kebaya..son of a @#$$%^!!

No comments: