Friday, September 18, 2009

Makhluk Itu..

Pagi itu,seperti biasa aku mencari juadah untuk bersahur-roti+tuna+air beberapa tegok
Then,aku berbaring sambil menelaah madah utk exam aku+menanti subuh..suddenly aku dapat mesej dari makhluk itu..2 mesej yang panjang(henset koman,xleh dapat mesej full).

mesej pertama:
permohonan maaf sebab makhluk tu banyak bercerita pada aku perihal makhluk2 lain yang menjadi kawannya pada aku+perasaan sedar makhluk akan ketidakselesaan aku mendengar cerita makhluk itu tentang makhluk2 yang lain+mukaddimah mesej kedua+some text missing

mesej kedua :
mesej membunuh(kata seorang teman)..perihal yang berlaku sejak tahun lepas sehingga sekarang atau boleh jadi sampai makhluk tu mati(thinking of another makhluk)+nama2 makhluk tertentu+nasihat supaya aku tak membazir masa dengan buat apa yang aku dah buat+ucapan terima kasih sebab aku sendiri tak faham.


menggigil tangan aku dapat mesej tu..macam nak..hai..aku pernah dinasihat oleh seorang teman tentang perkara yang berkaitan tetapi aku masih mengambil mudah sampai pada hari mesej dari makhluk itu,baru aku berfikir..lembabnya kepala otak aku..aku kira,sengaja aku dibiarkan untuk merasa situasi itu supaya aku dapat bersedia untuk hari-hari mendatang..aku dah ada pengalaman..terima kasih tuhan..

No comments: